ח"כ כבל: "אצל אלי ישי ידענו מול מי אנחנו עומדים, אצל דרעי האריה נשאר אריה"

    ישראל פריי 3 Comment on ח"כ כבל: "אצל אלי ישי ידענו מול מי אנחנו עומדים, אצל דרעי האריה נשאר אריה"
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "לא הגון, לא ראוי ונכלולי", במילים חריפות אלו בחר יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) לתקוף את שר הכלכלה אריה דרעי בעקבות הראיון שנתן אתמול בו הביע דרעי נכונות לעזוב את משרד הכלכלה בכדי לסלול את הדרך לאישור מתווה הגז. "החמור מכל זה שהוא השלה ציבורים נרחבים במדינת ישראל כאילו הוא הולך להיאבק ולא לחתום על סעיף 52".

    בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מדברים אקטואליה" אמר: "אני לא בטוח שאין כאן קונספירציה שמטרתה להושיב בסופו של דבר את דרעי במשרד הפנים, זה נשמע אולי מופרך, אבל בנסיבות האלה, הכל יכול להיות", הוא היטיב לחדד את טענותיו כלפי השר "אל תעשה קולות כאילו כל מה שאתה עושה בא מתוך כוונות נקיות וטהורות. תפסיקו לקשור כתרים לראשו של מי שלא מגיע לו".

    ח"כ כבל טען כי הביקורת הקשה שלו באה דווקא לאור התקווה שדרעי נטע בו: "ראיתי בו את התקווה, הוא בעצמו נטע אותה בלבי. אילו דרעי היה 'עוד אחד' מהתומכים, ולא מעכב אותו ארבעה חודשים כאילו הוא נציג השקופים, שלכן גם הוסיף לעצמו את השם 'מכלוף' – לא הייתי מתעסק אתו, העניין שהוא השלה קבוצות שלמות ולא מתוך כוונת מכוון".

    "אנחנו אנשים פוליטיים, צריכים להילחם על עצדותינו ודעותינו ולהניח אותם על השולחן, לפני מספר חודשים ביקר אצלי במשרד השר דרעי, ולאחמ"כ חשפתי בוועדה כי הוא מתכוון ללכת ולעשות תרגיל בסעיף 52. הוא טען שאני מנסה לעשות תרגיל בתקשורת על גבו, וכעת מתברר שהוא כל הזמן התכוון ללכת עם המהלך. כשהוא תקף אותי שאני לא אומר אמת, מסתבר כעת שהוא לא אומר אמת. הוא אמר שבשום פנים ואופן הוא לא יאפשר את סעיף 52 – התפטרותו והמעבר למשרד אחר יפעילו ועוד איך את הסעיף המדובר".

    "זה חשוב שבעתיים דווקא כשאנחנו מדברים ברדיו שמאזינים לו ציבור מאד מסוים, ציבור שהנושא של הזכייה מהפירות של רווחי הגז כה חשוב לו, הרי על מה אנחנו נלחמים? אני עושה את זה לבית אבי, אמי? זה עבור עם ישראל!".

    לא בזכות דרעי נכנסו השינויים והוא הגיע לדיון ציבורי?

    "הזכות הזאת נתונה גם לו, ולא רק לו, כל המהלך הוא לא בגלל אריה, הוא נסחף אליו ע"י הממונה על ההגבלים, דיוויד גילה. אפשר לרצות להחמיא לאריה ולהיות אסקופה נדרסת בפניו, אבל בואו לפחות נדייק בעובדות, האחראי המרכזי לחשיפת המתווה הוא פרופסור גילה שבעקבות הבעת דעתו הנחרצת "התפוטר" מתפקידו. אל תעמידו אותו כקוזק הנגזל".

    כנגד הטענות שהועלו כאילו הוא "מחפש" את שר הכלכלה, הזדעק איתן כבל: "פרגנתי לו ארבעה חודשים, יום-יום שעה-שעה, הפייסבוק שלי מלא, הראיונות שלי מלאים, זה העניין, אילו לא פרגנתי לו כל הזמן, הייתם צודקים, זה בדיוק הסיפור. אלי ישי שהיה המתחרה שלו, אמנם דעותיו הם "רחמנא ליצלן" אצלי, אבל יחד עם זאת, ידעתי איפה אני עומד, ידענו מול מי אנחנו עובדים, אצל דרעי, האריה נשאר אותו אריה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      האויבים שלנו אוהבים אותנו טיפשים וחלשים=אלי ישי

    2. 2

      אלי ישי, זוכרים.
      השמאל מהראשון ועד האחרון, כולם מפחדים פחד מוות מהעברת מתווה הגז.
      אפשר לשאול – למה? הרי מדובר, לכאורה, בעניין כלכלי כמעט טהור, לא בעניין פוליטי.
      איך זה יכול להיות? התשובה פשוטה.
      השמאל אחוז איימה מהאפשרות שיקרה משהו מצויין לכלכלת ישראל בזמן שלטון הליכוד, להערכתם דבר נוראי שכזה יקבור אותם באופוזיציה לשנים רבות נוספות.
      מציאת הגז ומימושה היא בגדר מתנה משמיים, סליחה ממצולות הים, לחינוך לבריאות לרווחה ….. , כל זאת בעיקר לאחר שועדת שישנסקי העלתה, באופן חסר תקדים – בינלאומי – את תקבולי המדינה מ כ 34% לכדי כ 65% .
      בל נשכח גם את העובדה ששחקנית עיקרית בכל העניין היא נובל אנרג'י – חברה אמריקאית רבת יכולות, שהאינטרסים שלה נוגדים את האינטרס של האזרח הישראלי והמדינה.
      השמאלנים שהתאכזבו, באיחור, מזוכה פרס נובל לשלום הראיס יאסר ערפאת, שתלו תקוות אין קץ במושיע אבו מאזן, שבעניין מתוה הגז, תלו עיני עגל בממונה על ההגבלים העיסקיים מר גילה, ולאחר מכן במשה כחלון ולאחרונה באיש השקופים והיושרה האריה דרעי, מצאו להם עכשיו, אחרי שנכזבו כל תקוותיהם, כוכב חדש –
      הפולטיקאי הדגול לשעבר -אלי ישי.

      כמה עלובים אפשר להיות.

    3. 1

      כולם אוהבים את אלי ישי אפילו השמאלנים יודעים להעריך אותו!! אלי מתגעגעים!!!